Blir galen..

på katterna som bara jävlas med mig just nu. Först springer Pluttan rakt in i muggen som jag hade ställt på golvet med vatten till Em medans jag tog på mig skorna. Så det vart ju as mycket vatten på ena mattan. Sen så kraffsar Knarpus runt sin mat- och vatten skål så det vart värsta pölen + att det hamna massa mat där också. Det gjorde han bara för att jag inte ville släppa ut han hit först för det blir bara bråk nu när alla katterna är inne. Ja och va gör han sen när jag väl släpper ut han hit då? Ja men då välter han ut ett glas med mjölk som stod här på bordet, så det vart ju en mjölkpöl där. Vart ju mycket lättare för han att dricka det då, men så jävla irriterande.

Satan också, klockan börjar ju bli jätte mycket. Måste göra mig i ordning nu och hoppa i säng sen.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0