Cp barn

Ja va fick man bli väckt av idag då? Jo, att Bella & Danne står och gapar inne i köket: Hulken, hulken, hulken, hulken, hulken, hulken, hulken, hulken, HULKEN! Jag gillar inte dom just nu. Sådär höll dom på ett tag. Jag skriker: Kan ni hålla käften?! Då sa dom nånting, vart tyst i 1 sekund och sen börja dom: Björnen äter blåbär, björnen äter blåbär, björnen äter blåbär, björnen äter blåbär, björnen äter blåbär (typ 100 gånger). Ja det är nåt fel på dom, det har det varit länge. Cp barn. Fattar inte varför dom alltid måste föra ett sånt jäkla liv, speciellt på morron. Dom vet att jag ligger och sover, det gör det ju inte bättre att mitt rum ligger imellan köket och vardagsrummet. Sämsta stället att ha ett rum på. Och dom vet mycket väl att jag blir jävligt förbannad och att jag sen är det bra länge.



Den här bilden har Bella målat och den sitter på utsidan av min dörr. Vad är det dom inte förstår liksom? JAg får ett utbrott när jag alltid blir väckt av massa idioter som aldrig fattar att man kanske för en gångs skull vill sova länge. Dom kan aldrig vara tysta och bara kolla på tv eller nåt. Och sen kan dom fråga varför jag är så arg. Problem i hövet? Antagligen.

Nu ska jag gå på en promenad och hoppas på att jag är lite gladare när jag kommer in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0