Dags att sova

Ska nog ta och sova snart om jag ska få sova så många timmar som jag vill innan jag blir väckt av alla gapande ungar här hemma.

Annars då? Ja tidigare så va vi ju bort till Erik och lämnade in mamis bil. Har städat åt Em och lagt in massa halm och hö. Börjar ju bli så svinigt kallt nu på nätterna och även dagarna så hon får mycket sånt nu. Har kollat runt efter jobb, städat lite, varit barnvakt (igen). Jag får vara barnvakt hela tiden nu. Och idag skulle han ju självklart jävlas me mig så jag höll på att bli helt tokig. Danne höll ju på hon också så Isak vart ännu galnare. Jobbiga är vad dom är.

Kollat på tv, lagt in massa musik på min iPhone. Det är la typ det jag har gjort idag =P

Jag vill bli frisk. Hatar att vara täppt i näsan ena stunden och sen snorar man som satan. Ont i hövet nästan hela tiden och skit. Blä säger jag bara!

Nee nu ska jag göra mig i ordning och sen hoppa i sängen =P

Sleep tight!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0