Freda

Hejsan!

Usch, idag är jag sjukare =/ Är snorigare, har ont i halsen, lite hosta, lock för öronen har jag också ibland vilket är as irriterande. Skulle behöva gå till affären och köpa halstabletter och massa frukt. Får försöka göra det sen men med min vanliga tur så lär ja la bli ännu sjukare än va jag är nu, imorron. Fy va jag hatar det här.

Ska la fixa lite frukost snart, har ite orkat göra det än. Satan, nu kan jag inte hosta heller utan att det känns som om nån kör ner massa taggtråd och bara drar runt det i halsen som en galning. Jävla skit..

Får ta och lyssna på Christina nu för hennes musik gör mig alltid gla =) Finns ingen som är lika underbar som hon ;)


Hon är ju sååå snygg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0