Handlat

Åkte till fränsta förut med mami. Va först in till ett ställe och lämnade in våran vanliga data. Sen åkte vi till Erikshjälpen och kolla lite. Jag kollade efter böcker som vanligt men det hade inte direkt kommit in några nya. Mami hittade en fin matta som hon köpte. Va en tjej där inne som stod bakom mig och kollade på mitt hår och så sa hon: Vilket fint hår du har. Jag vänder mig om, ler och säger tack =P Är lite roligt när folk säger det till en sådär =P Va ju senast i måndags när några ungar pratade om mitt hår haha ;P

Sen drog vi till affären. Jag köpte lite äpplen, clementiner och passionsfrukt som börjar ta slut och jag har ju det i fruktsmoothien som jag gör =P Sen köpte jag även vindruvor, mer avokado, mjölk, yoghurt, sesamkakor, minestronesoppa och physalis. Va jätte länge sen jag drack minestronesoppa =P Det är jätte gott ;) Och physalis är också gott =P Och för er som kanske inte vet hur det ser ut så är det dom här små gula bollarna här nedanför ;P



Ska ta och läsa lite bloggar nu. Lär ju ha en hel del inlägg att läsa ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha men michelle, det säger ju jag hela tiden,

du har ju faktiskt fint hår ;p

2008-10-16 @ 23:17:33
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0