Hemma igen

Kom hem för en liten stund sen. Åkte till fränsta och lämnade in bilen till Erik. Får hoppas att den kan bli klar fort =P Fick iaf ta me mamis bil hem, den är inte klar än men dom hade inte fått hem den där grejen till fläkten så vi fick ta hem den så länge. Grejen kanske kommer senare idag, får hoppas på det.
Bilen kändes hel konstig, den va inte alls som vanligt liksom. Vet inte vad som har hänt me den nu men jag hoppas att hennes bil blir normal sen igen =P

Drog iväg och köpte mat till Em, för hennes mat tog slut igår så det va ju tur att jag fick ta hem mamis bil ;P

Och nu sitter jag här me Knarpus i knät, han ska ju trängas hela tiden den lilla grisen ;P Gärna lägga sig på datan också =P Ska läsa lite bloggar nu, innan jag måste göra massa andra saker.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helen

det är bra, håll dig borta från sånt snusk ;P

2008-10-28 @ 16:01:11
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0