Höök

Sitter och kollar på Höök och skriver på ett ny personligt brev som jag ska skicka till Tina imorron. Bra att skriva flera olika personliga brev så man får lite träning =P


Har inte gjort sådär jätte mycket idag. Läst lite bloggar, skrivit på mitt nya pb, postat ett brev, kollat lite på tv, lyssnat på musik, tränat lite och så.
Ska fixa klart med det sista på mitt pb, kolla klart på Höök, kanske duscha eller om jag ska gö det i morgon bitti, får se hur jag gör =P Läsa lite bloggar och mata Em innan jag ska sova sen. Får hoppas att mina syskon är lite normala idag och går och lägger sig i tid för idag ska jag sova den tiden jag vill utan att bli störd.

Mami besiktade bilen idag. Va flera grejer som måste lagas så i mitten av november ska bilen till Erik igen. Jag hoppas att det går fort att laga den sen så att det inte tar tid så att det blir körförbud på den. För jag har inte speciellt bra vinterdäck så det vore ju bra om vi kan använda mamis bil mer då. Och jag hoppas verkligen att det inte är nånting mer med min bil som måste fixas sen för det har jag inte råd me. Jag kan ju bara hoppas på att jag får jobba mer på dagis efter imorron så jag kan spara ihop till nya vinterdäck lite fortare för det behöver jag verkligen.

Nee nu ska jag kolla klart på Höök =P

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0