Lite shopping

Tjena!

Har varit i stan hela dan med Erica och hennes mamma =P Väldigt trevlig =) Måste börja umgås mer me na, men det blir ju aldrig av, man gör massa annat och så tänker man ju liksom inte på det. Men det måste bli en ändring på det, eller hur Erica =P Måste ju bli oftare än bara de få gångerna vi åker till stan tillsammans ;P

Köpte lite grejer till mig sen har jag börjat köpa lite julklappar. Börjar lite tidigare i år för annars så brukar jag vara ute i sista sekunden typ =P



(klicka på bilderna för att få dom större)

Linne från Cubus, 49:-
Top från Lindex, 149 :-
String från Cubus, 39 :-
Hipster från Cubus, 2 för 99 :-
Nagellack från Cubus, 2 för 39 :-
Depend nagellackremover från H&M, 24, 50 :-
Make-up remover från Rusta, 39,90 :-
Make-up remover wipes från Rusta, 29,90 :-
Handkräm från Rusta, 39,90 :-
Mini marshmallows från Rusta, 9,90 :- =P

Tröjan som är från Lindex har ju super duktiga Anna gjort =P Jätte fin är den så jag va bara tvungen att köpa den + att tjugo procent går direkt till Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj =)

Sen så va ju Loréals make- up remover + wipes mycket billigare på rusta. Visste inte ens att dom hade sånt där. I andra affärer så kostar dom runt 80-90 :- så vill ni spara en slant så åkt till rusta =P

Sen är det ju as gott att ha i mini marshmallows i varm choklad =P Fast jag dricker ju typ aldrig det men, får la gö det nån gång nu hehe =P

Ska läsa lite bloggar nu och dricka vatten =P Har ont i hövet och även i knät.





Kommentarer
Postat av: helly

dududu, skulle du kunna köra mig till ånge på tisdag kväll? mitt tåg till göteborg går vid 22.

och pappa kan inte köra ;P



2008-10-03 @ 21:56:15
URL: http://helly.bloggagratis,se
Postat av: Erica

Absolut de måste vi göra :)

2008-10-03 @ 22:49:09
URL: http://chiqoulete2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0