Lörda

Tjena!

Kom hem för en liten stund sen. Va och handlade lite med mami och så va vi upp till Linda och släppte in hennes katt. Och nu sitter jag här och slöar i sängen =P

Tvingade mig själv att sova länge idag. Vaknade flera gånger men jag skulle sova mer för jag va as trött, va uppe lite för länge igår. Hade ju tänkt lägga mig senast halv 12 men så vart det ju inte som vanligt ;P

Ska läsa lite bloggar nu och sen ska jag städa åt Em och borsta henne. Hon håller på att fälla all sin sommarpäls och hon ser förjävlig ut just nu =P Fast borsta na behöver jag inte för allt hår sitter så löst så jag behöver bara ta i det så lossnar det. Så det kommer inte ta så himla lång tid innan hon är fin igen ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0