Loulou åkte ut

Ja idag så fick Loulou åka hem. Jag ville att Sepideh skulle åka ut idag för hon va inte bra ikväll. Men men, Loulou har inte heller varit så bra hela tiden. Jag vill ha ut Sepideh och Johan för han är ju as dålig. Visst han är la charmig men rösten, den är gräslig!


Mina favoriter är Alice & Kevin =) Kevin är alltid bra och han va så sjukt bra ikväll ;) Sen Alica har också varit bra nästan hela tiden. Christinas låt Fighter gjorde hon inte bra. Där sög hon men annars har hon varit jätte bra =P Jag är väldigt hård mot dom som gör Christinas låtar eftersom hon är min idol och förebild och hon är den bästa helt enkelt ;P Sen är hennes låtar så otroligt bra och även svåra, så vem som helst kan ju inte sjunga dom och göra det riktigt bra. Har hört nån som kan sjunga hennes låtar rätt bra och jag har gillat det =P Men det är inte många.

Sen så va dom andra riktigt duktiga idag =) Tycker det kan va lite si och så med dom andra ibland. Men idag så va dom jätte bra =P Förutom Loulou, Sepideh och Johan då.

Nu ska jag ta och kolla på Varg =P Har ingen större lust att gå och lägga mig än, min hals stör mig som fan just nu. Kittlas hela tiden och så har jag lite hosta. Så det lär la inte gå att sova på ett tag iaf.

Kanske skriver nånting mer här sen efter filmen, om jag inte har däckat här på soffan ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0