Månda

Har nästan precis kommit hem. Har varit hos Linda med mami och Mimmi. Hon ville att vi skulle komma dit och fika så vi pallra oss dit och så fick ju hundarna leka också =P Sen handlade vi lite och så hämtade vi Isak på dagis. Nu när det äntligen är finare väder, regnar inte, ja då ska det blåsa som in i helvete. Inte världens roligaste väder direkt.

Ska upp till Helene lite senare =P Vi ska kolla på film och så, myskväll helt enkelt ;P Är ju ändå så tråkigt väder ute så det är ju bara skönt att sitta inne och mysa =P Nog för att jag måste gå dit upp men jag får pälsa på mig så att jag inte fryser ihjäl i den här stormen =P

Nee nu ska jag gå och hämta lite pannkakor och så ska jag läsa lite bloggar =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0