One Tree Hill

Hej!

Kom hem för 2 timmar sen. Har ju varit hos Helene och kollat på 5 avsnitt av One Tree Hill =P Helt underbart! ;) Följer du programmet på tv och inte vill veta vad som händer, läs inte det här. Om du vill veta så är det bara att fortsätta =P 
Det här låter kanske lite hemskt, men fan va gla jag vart när Dan sköt Carrie =P Först vart jag gla för att Deb slog en flaska rakt i nyllet på na och sen sköt Dan henne, och sen sköt han henne en gång till eftersom den där jäkla bitchen bara va tvungen fortsätta leva efter det första. Skönt att hon är äntligen är borta.

Sen är ju Jamie bara för söt och så jäkla härlig =P Grandpa Skills ;D And they thought the LAST nanny was crazy. Haha han är för rolig den där grabben ;P Helt underbar!

Sen när Q dör, det va ju bara för sorgligt =( Så himla hemskt. Hua, och stackars lilla Jamie då, han som älskade Q.

Brooke då. Hemskt att se na sådär blåslagen. Men Deb är ju underbar mot Brooke. Och även Millicent som alltid finns där för Brooke. Jag bara ÄLSKAR det här underbara programmet! ;)


Nee nu måste jag åka och hämta Bell.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: karolin

jag är one tree hills största fan :d

2008-12-09 @ 18:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0