One Tree Hill kväll

Kom hem för ett tag sen. Har varit hemma hos Helene hela kvällen =P Vi har kollat på flera avsnitt av One Tree Hill  och käkat chips, cheez ballz och druckit cola ;) Jag följer ju det på tven eftersom jag inte vill ladda ner massa grejer på min data och våran vanliga data fungerar inte internet på just nu. Så Helene fixade dom sista avsnitten av säsong 5 så vi kunde kolla på dom idag =P Och dom va ju hur bra som helst =P Va jag bara längtar tills jag får hem den boxen ;P Och Skills, nasty boy, är med Nathans mamma ;P Herregud säger jag bara =P

Helene hade även första avsnittet av säsong 6, så jag fick låna ett usb så nu ska jag ta och kolla på det avsnittet ;P Finns verkligen ingen bättre serie än One Tree Hill! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0