One Tree Hill

Vad är det för fel på den där Carrie? Jag som hoppades på att hon aldrig skulle komma tilbaka, men det va hon ju bara tvungen att göra. Vilken jävla bitch! Fy fan. Stackars Dan säger jag bara, även fast han är helt störd så är det fan synd om han nu.

Sen är det ju lite roligt när Nathan står och pratar med Skills om det där äcklet som hans mamma har träffat på internet och att det inte kommer gå fint till när han får veta vem det är typ =P Haha stackars Skills ;P

Och det som händer Brooke då. Det skulle inte förvåna mig ett dugg ifall om det är hennes mamma som ligger bakom det där, för hon är ju helt störd. Är det hon så är hon ju helt rubbad. Kan ju va nån annan också, vad vet jag. Önskar verkligen att jag hade fler avsnitt nu. Helene du får inte åka imorron för vi måste se fler avsnitt nu ;P Martin får helt enkelt vänta =P Hehe

Nee nu ska jag sova.

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: helly

hahaha jag saaa ju att det var spännande ;P

och fan va snabbt du såg avsnittet.

2008-10-07 @ 01:32:01
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0