Onsda

Äntligen kommer jag in här på bloggen. Har varit lite strul så jag har inte kommit in.

Mår inte sådär jätte bra idag. Har inte sovit sådär jätte mycket inatt och jag har inte ätit så bra heller. Ska ta och käka lite frukost nu, lite sent för jag klev upp halv 8. Fick köra Danne till skolan sen åkte jag och hämta Tjorven. Har skickat iväg mitt personliga brev till Tina också. Skulle egentligen ha träffat henne idag men jag orkar inte. Ska nog gå och lägga mig en stund efter att jag har käkat.

Igår så kollade jag på Maria Wern - Främmande fågel. Lite irriterande att Desperate Housewives går samtidigt men jag får kolla på reprisen på sönda. Men sista avsnittet av Maria Wern är nästa vecka så efter det kan jag kolla på det som vanligt igen =P Men jag kollade iaf på Ugly Betty =P


Sen idag så är dom ju så dumma att dom kör Efterlyst, Oskyldigt dömd och Grey's samma tid. Jag ska se Oskyldigt dömd idag, Grey's får jag se reprisen på sönda, och Efterlyst..ja det måste jag kolla upp när det går i repris. Det går ju alltid så jäkla sent. Fattar inte varför dom skulle byta dag, dom har ju typ alltid kört det på torsdagar.

Nee nu ska jag ta och pula i mig nånting att äta.

Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0