Onsda

Tja!

Har precis kommit hem från affären. Va inte sådär jätte roligt att ha med Isak, men vi har ju inget annat val. Han bara bråkade och sa att han skulle ha godis, vilket han inte fick eftersom det inte är lörda. Då sprang han först iväg med lite godis och sen så fick jag och mami jaga han lite inne i affären. Tok skrek gjorde han också när jag fick tag i han. Sen ute vid bilen så börja han sprattla som en dåre och höll på så nu är det nånting i min rygg som inte ligger där det ska. Ont som satan gör det. Får hoppas att det rättar till sig snart.

Nu ska jag gå och käka frukost ;P Ciao!




Kommentarer
Postat av: helly

haha ja ;P han är jättebra med datorer och att fixa oth och skönt fotstöd.

men kan du på fredag då? kan vi ha lite mys sådära med chips igen

2008-10-15 @ 11:23:01
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0