Onsda

God morgon!

Har ni sovit gott? Jag har sovit bra när jag väl somnade. För jag har ju syskon som inte alltid är helt normala. Först så förde dom ett jäkla liv uppe i mamis rum, Cassandra och dom fattar ju inte att man inte behöver sitta uppe halva nätterna bara för att det är lov, utan man kan u faktiskt gå och lägga sig i tid iaf. Sen vid 12 så kom 2 av dom ner, satte på tven, drog igång mikron och förde liv. Men då vart jag förbannad och gick upp och sa till dom och stängde av tven. Jag som äntligen kom i säng vid 11, ja då ska dom andra förstöra det. I över 1 timme försökte jag sova.

Ska sitta här en liten stund till och läsa lite bloggar innan jag måste göra mig i ordning.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0