Tisda

Hejsan!

Sitter här och slöar i sängen och kollar på Xtinas nya video =P Hon är ju helt underbar den där bruden ;P Alla hennes videos är hur bra som helst, hennes musik och röst är helt UNDERBAR och hon är så vacker, snygg, sexig ja allt sånt där ;P Finns ingen som slår henne =P Ja hon är min största idol och förebild så jag kan prata på hela dan om hur underbar hon är hehe ;P


Men det kan jag inte för om 2 timmar så ska jag lämna bilen hos Erik och jag har en del saker som jag måste göra innan dess. Så det är lika bra att jag börjar nu för annars kommer jag inte hinna. 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helen

ne cigg innehåller ju way more gift och så, men snus är såååå jävla vidrigt ;P

2008-10-28 @ 11:02:59
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: Vanessa

Hon är så jäkla fin på den där bilden!!<3

2009-01-22 @ 15:19:18
Postat av: Michelle

Svar till Vanessa: Ja visst är hon! =) Så otroligt vacker!

2009-01-22 @ 18:06:13
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0