Tisda

Tjena!

Kom hem för en stund sen. Har varit uppe med mami i ånge. Hon skulle till arbetsförmedlingen på ett möte och jag fick mitt papper från polisen kopierat och så drog jag ut mitt cv och personliga brev där också. Det är 15 dagis som jag ska åka runt till, kan ju bli skoj. Fick iaf 2 papper av han på arbetsförmedlingen på alla dagis här + adresserna, så det va ju bra för jag vet inte vart alla ligger.

Sen drog vi till magdbyn en sväng, sen till fränsta för jag glömde hämta ut pengar i ånge och mami kunde ju inte säga nånting heller fast det va hon som skulle ha dom =P Och sen drog vi till min farbror för att kolla om han va hemma för han skulle ha pengarna, men han stod i duschen så han öppna ju inte. Så då åkte vi till Linda istället. Jag hann inte vara där speciellt länge för Isak ville hem så jag åkte hem med han.

Och nu är jag hemma och sitter här i soffan och slöar ;P Ska ta och läsa lite bloggar och så =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha faktiskt inte, dom har inte kommit fram till det än. jag kommer inte hem senare än 20e iaf ;P

tänkte ringa dig förut och fråga om du ville komma hit och se mer ^^

2008-10-07 @ 16:25:08
URL: http://helly.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0