Torsda

Hej!

Fick mitt utdrag från brottsregistret idag av polisen. Så nu hoppas jag att jag inte behöver ändra så mycket på mitt cv och pb. Skulle ju vara bra om man slapp ändra nånting men sån tur har man la inte =P

Sitter här i soffan med lilla Mimmi =) Hon ligger och sover som vanligt =P Hon är extra trött nu när Tjorven är här. Och så är det ju typiskt att det skulle regna idag också. Hade ju varit bra om man hade kunnat gå på en lång promenad med hundarna och lekt lite med Tjorven. Får hoppas att det slutar regna snart så man kan gå ut me Tjorven ett tag, för Mimmi vill ju inte ens gå ut när det är sånt här väder. Antingen får man släpa ut na eller så måste man bära henne för hon vägrar när det är piss väder =P Fast man förstår ju det, hela hon blir ju blöt.

Ska ta och läsa massa bloggar nu =P Har ett antal olästa blogg inlägg i bloggkoll =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0