Va i helvete?!



Vad är det jag ser på backen? SNÖ! Va fan?! Det ska inte komma nån snö nu, det är för tidigt. Nog för att det bara kom sådär lite och det lär la försvinna snart, men iaf. Det ska inte komma snö än. Jag hatar snö och vill inte att det ska komma nåt alls. Ja okej då, över julafton och nyår så kan det la vara lite snö men sen ska det bort.

Jag, mami & Cassandra åkte och hämtade mamis bil för en stund sen. Tur att grejen kom idag så att den vart klar idag för mami ska besikta den imorron.

På freda så ska jag äntligen få jobba lite =P Dom ringde från ena dagiset i fränsta och frågade om jag kunde jobba på fredag. Självklart va mitt svar ;P Gick faktiskt rätt fort för det va ju inte så länge sen jag va där och prata me dom. Jag hoppas att jag får jobba mer där efter det.

Gick bra uppe i ånge idag. Den där snubben som va där kollade på mitt cv och personliga brev och han sa att det va bra. Så jag kan lämna ifrån mig det sen =P

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar en stund =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0