Vintertid

God morgon!

Ni har väl inte glömt bort att ställa tillbaka klockan 1 timme idag? =P Kan ju bli lite jobbigt om man inte har gjort det ;P

Vaknade för en halvtimme sen. Bara några minuter efter att jag hade vaknat så knackar det på dörren. Det va lilla Isak =P Han kom in och frågade om jag va vaken. Sen sa han att mami har ont i magen och han vill ha frukost. Elle ja han ville att jag skulle laga mat åt han. Men nån måtta får det va, jag ställer mig inte och lagar mat precis när jag har vaknat och han kan faktiskt äta mackor eller nånting annat till frukost =P Han brukar vilja ha mat till frukost, men man kan inte alltid få det.

Sitter här i soffan med Knarpus bredvid mig och Isak en bit ifrån. Han säger åt mig hela tiden att jag ska kolla på tv, det är nåt barnprogram =P Han är väldigt bra på att tjata ;P

Nu ska jag gå och fixa lite frukost till mig själv också, är bara Isak som har fått =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

nej jag har faktiskt inte det,

men jag vill ;P

2008-10-26 @ 11:37:33
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0