2 nya filmer

Hej!

Va ju upp till ånge förut på ett möte. Efter det så gick jag och mami till apoteket och lite andra affärer. Fanny & Mimmi har ju fått nå skit i ögat, det rinner en massa sörja och så är det svullet bara på ett öga. Så mami ringde till veterinären och vi skulle prova me en salva och tvätta lite runt ögat och så. Hjälper inte det så måste vi åka till veterinären. Är ju iaf nånting som smittas via kontakt för Fanny goar alltid me Mimmi. Så det finns ju risk för att dom andra kanske får det, fast inte Knarpan då för han går ju inte direkt i närheten av dom andra =P

Åkte upp till magdbyn en sväng sen drog vi till affären här. Och jag va ju bara tvungen (som vanligt) att gå och kolla på filmerna som dom har. Dom har ju typ alltid det där 2 för 99 :- och jag hittar alltid filmer som jag vill ha =P Så idag köpte jag Material Girls & Bandidas ;) MG har jag aldrig sett så den ska jag kolla på om en stund men Bandidas har jag redan sett och den är bra =P Fodralet till den filmen är mycket coolare än dom här vanliga dvd fodralen. Helt annorlunda och jag får en liten känsla av gammal plåtbruk när jag tittar på den ;P Haha jag är knäpp jag vet =P










Kommentarer
Postat av: Noomie

Bandidas är en skit kul och bra film :)

2008-09-20 @ 09:31:16
URL: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0