American gladiators

Har kollar på American gladiators. Det är som det svenska programmet som gick förut. Hulk Hogan är ju programledare ;P


Kollar även runt efter jobb som jag kan söka. Har hittat en del i Åre, på hotell och så som jag tänker söka. För jag måste hitta ett jobb snart, håller på att bli tokig på det här! Har sökt massa jobb men man får ju aldrig nåt, riktigt irriterande. Så man får la hoppas på lite tur där sen då, även fast jag inte har nån större lust att flytta dit upp. Jag hatar vintern och all snö och där ligger snön kvar längre =/ Blä! Men kan jag få ett jobb där så blir jag väldigt gla för jag behöver verkligen ett jobb nu! Blir helt cp av att bara gå hemma hela tiden. Ska även försöka få tag på den/dom som har hand om alla dagis här och se om det finns nåt jobb där. Ska kolla runt efter jobb längre ner också. Skulle ju inte va helt fel att hitta ett jobb i GBG så man får flytta tillbaka dit =P Saknar Göteborg otroligt mycket.

Nee nu ska jag sova.

Go natt!


Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt :D Jo då, det är fint här vettu :) Lite uttråkad av att bara vara hemma hela dagarna. Riktigt trist faktiskt :P Rider du något? :)

2008-09-12 @ 00:16:20
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0