Arg!

Är så jäkla arg på det här jäkla e-legitimation/internetbanks skiten som inte vill fungera! Kommer inte in och jag har lust att riva hela huset just nu. Jag blir tokig! Damp får jag också för jag hatar när det blir massa jävla strul. Så imorron måste jag till banken igen och jävlar om hon som jag fick den här skiten ifrån säger att jag måste gö nånting annat också än det som står på pappret, ja då kommer jag flyga i taket! Jag skulle verkligen behöva en boxningssäck nu.

Jaha annars då? Jag har varit barnvakt åt Isak, hämtat Danne på skolan, kollat på Greek & One Tree Hill =P Städat lite i rummet, ska fortsätta med det snart. Ändrat lite på mitt pb och så.


Ska läsa lite bloggar, kanske tipsa om lite tävlingar och sen ska jag fortsätta att städa rummet.

Ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0