Den där Anna

Den där Anna Bergendahl, satan va bra hon va! Tycker inte att hon ska va me i idol utan hon borde kunna få skivkontrakt på en gång =P Juryn kan la gö na till en stjärna ;)

Sitter och kollar på Vem kan slå Filip och Fredrik =P Och efter det så är det So You Think You Can Dance ;) En riktig tv kväll hehe ;P


Har ett stort blåmärke på benet, och är helt svullen där, ser ut som en stor bula =P Har haft så i flera dar nu. Jag klumpig som jag är skulle gå in till stora salen i magdbyn och så knuffade jag upp den dörren som inte satt fast, för inte tänkte jag på det  och jag orkade inte gå runt till den andra =P Jag är så smart ibland, har inte alltid en fungerande hjärna =P Så jag ramla framlänges me dörren före och så slog jag i benet. Mami bara skratta när hon fråga om jag ramlade me dörren =P Smarta Michelle haha ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0