Extra Extra

Kollade på Extra Extra förut. Riktigt roligt program det där ;P Blondinbella va ju me också. Hon sa la inte sådär jätte mycket direkt. Men dom andra va roliga =P


Har varit ute i några timmar idag. Fixat lite runt Em's bur. Hade en halv spånbal där som har stått där ett antal månader nu, som jag tog bort idag. Rensade bort massa ogräs och sånt skit också. Städade åt na också. Lekte lite me Mimmi, men hon motionerade sig själv väldigt bra för hon fick cpryck och kuta runt som en galning =P Inte speciellt ovanligt direkt ;) Följde me mami till återvinningen.

Testade yoga idag också. Måste ju testa och se hur det är nu när jag har fått hem en dvd =P Roligt och skönt va det. Vill ha mer såna filmer, skulle även va skoj att gå på yoga och även andra grejer i grupp men jag vill inte gö det själv =P Roligare om man går me en kompis eller nåt =P

Har även tagit det lite lugnt. Har skrubbat hela kroppen, rakat benen, filat fötterna, hårinpackning, ansiktsmask ja hela köret =P Riktigt skönt. Måste börja gö det en gång i veckan. Oftast brukar det bara bli mer snabb duschar för mig och så. Aldrig att jag tar ett bad eller duschar lite längre och tar lite mer tid på mig. Brukar bli att jag gör allt lite fort för det är alltid nånting annat som kommer ivägen just då jag vill ta lite tid på mig.

Nee nu ska jag sova.

Good night, sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

flytter du till stan så kan du å jag gå på yoga ihop! vill oxå testa de! :P

2008-09-14 @ 00:08:51
URL: http://vickannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0