Hemma igen

Kom hem för ett tag sen. Va på möte me Tina. Ska ändra om och lägga till lite saker på mitt cv och personliga brev. Fixade även en sån där blankett som jag ska skicka till polisen också.

Fick vänta där på mami i 35 minuter också för hon va och hämta Danne och så. Gick och köpte Cosmopolitan och grönt te =P

Jag börjar bli så jäkla trött på vissa personer som är me i den här patrullen. Snackar en jävla massa skit, ljuger oss rätt upp i ansiktet fast att vi vet att det inte är så (iaf vissa av oss vet hur dom håller på), låter allt gå ut över ungdomarna fast dom själva sitter och säger att det inte bara är dom som håller på utan att det även är vuxna men ändå får dom all skit. Vi får höra grejer från flera håll hela tiden me massa sjuka grejer som dom håller på me. Det är fan så att man skäms. Börjar ju bli riktigt pinsamt att vara me i det här men ändå så vill man ju fortsätta för ungdomarna, men snart får man ju hoppa av om dom ska fortsätta så här. Snart kommer jag inte kunna hålla mig, utan jag kommer få ett utbrott på dom här knäppskallarna. Mitt humör är inte det bästa när jag blir förbannad. Men man vet ju också hur det kommer bli om man gör det, men fortsätter dom så kommer jag inte kunna hålla mig. JÄVLA IDIOTER!

Nee nu ska jag fixa nånting att käka och sen sätta mig och läsa Cosmopolitan, är ju snygga Hayden på omslaget ;)




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nu sticker jag till Bokmässan - under tiden kan du tävla om en värmande vän i sängen hos mig. Ha det så gott så ses vi på måndag!

2008-09-24 @ 16:48:02
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Stina

Ja men att du måste :D Saknar dig ju!!

Vi måste ha en Häst3-fest snart tycker jag!!

2008-09-24 @ 17:15:45
URL: http://solofsson.bloggproffs.se
Postat av: helly

ja jag försökte ringa dig förut, när jag satt på tåget. men du svarade inte ;P



när kan du gå då?

2008-09-24 @ 17:58:52
URL: http://helly.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0