Herregud

Fy fan va jag är less på mina bråkande syskon. Kim & Cassandra bråkade som satan för en stund sen. Först skrek dom bara på varandra som vanligt men sen börja dom slåss. Först orkade jag inte bry mig, men sen gick dom för långt (såg ut som om dom skulle slå ihjäl varandra) så jag fick gå i mellan och slita bort Kimmen och hålla isär dom. Ja men då va la Cassandra bara tvungen att gå på mig lite och ge mig en smäll. Men man är ju inte speciellt känslig så det där kändes ju inte. Mami ringde även pappa då jag höll på och slita isär dom. Han måste ha fått en chock när han svarade och alla skrek som galningar i bakgrunden. Hatar när dom alltid ska hålla på. Varje da så bråkar dom om nånting, hela tiden. Dom kan inte ens se varandra för då bara måste dom kläcka ur sig nånting och så är bråket igång. Det är då jag verkligen önskade att jag hade en lägenhet så jag slipper allt det här. Alla vi andra i familjen blir ju helt störda av det här. Man orkar inte me 2 ungar som är 15 och 16 år som alltid bråkar och slåss. Inte konstigt att man är livrädd att man själv ska få ungar som är precis som dom sen =P Nee usch..

Va till affären förut. Köpte nya SOLO me vackra Kate Hudson på omslaget =P Ska lägga mig och läsa den ett tag och ta det lite lugnt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0