Idol

Sitter coh kollar på Idol. Tycker det är tråkigt att dom typ bara visar dom som sjunger som krattor. Så jäkla roligt är inte det att se längre, bara tröttsamt. Jag vill se dom som sjunger bra, för det är det som är roligt. Han som va nu innan reklamen, han va bra =P Mer sånt tack ;P

Skulle på tupperware party idag me mami. Stressade som fan, för jag fick veta det lite sent och jag hade glömt bort det. Tvättade håret och grejade på fort som fan. Sen när vi kommer dit så får vi veta att det inte är idag utan det är flyttat till månda för nån som har hand om det där va sjuk. Så vi drog upp till magdbyn och fixade lite där istället.


Nee nu har det börjat igen =P


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

jag tycker med idol är sjukt tröttsamt!

2008-09-10 @ 20:51:44
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Vera

Jag tycker det är roligt att kolla på idol nu i början när så många gör bort sig xD!

2008-09-10 @ 21:34:52
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0