Ingen rubrik

Sitter här och kollar in den där sidan där dom går in i hus och tar kort. Bilderna på vårat andra hus är borta nu, antar att den/dom vart lite rädda efter att mami skrev en kommentar där. Men så lätt kommer den/dom inte undan..

Va upp till vårat andra hus idag och fixade lite. Va där nån timme. Kastade en leksak åt Mimmi inne i stora salen, finns mycket yta att springa på där för det rummet är nästan 100 kvm. Så hon kuta som en galning där inne =P

När vi kom hem så la jag mig och sov i 2 timmar. Väldigt skönt ;P Har ju inte sovit så mycket inatt så det där behövdes verkligen. Känns som om jag skulle behöva sova en stund till innan MTV VMA börjar inatt =P För det får man ju verkligen inte missa =P Kommer la vara helt död imorron men det får jag va isf ;)

Ska mata Em nu och sen göra mig klar, tvätta ansiktet och såna grejer innan jag ska sova en liten stund innan det börjar. Elle, vågar jag det? Min vanliga otur så är jag la helt död och sover som en stock så att jag inte hör mobilen och så missar jag hela skiten =P Äsch, får se hur jag gör. Kanske hittar nånting annat som jag kan roa mig me istället.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0