Mystic River

Hej

Imorse lyckades jag ta mig ut och gå en runda innan frukost. Har ju varit så pissigt väder ett bra tag nu så jag har oftast vägrat gå ut då. Me i morse va det jätte fint väder så då gick jag ut. Riktigt skönt faktiskt och det är bra att det är fint nu och jag hoppas att det håller i sig nån da nu så att jag kommer igång, och kan fortsätta sen även om det är skit väder =P

Sitter här och dricker grönt te med ingefära i och läser lite bloggar =P

Kollade på Mystic River igår som gick på 5an. Va jätte segt att sitta och kolla på den för den höll på i 3 timmar, och filmen är egentligen bara 2 tim 12 min. Slutet gillade jag inte heller.

Jimmy. Dave. Sean. De är vänner som växte upp i Bostons arbetarkvarter och som senare gled isär efter en hemsk tragedi. Många år senare återförenas de genom en brutal händelse. Jimmys dotter har mördats och detta ohyggliga brott för de tre vännerna samman igen. Sean är nu polis, Jimmy äger en mataffär och Dave är arbetslös. Men de fyra dygnen som Dave hölls fången i barndomen har påverkat dem alla - inte minst Dave själv...




Kommentarer
Postat av: helly

men skojar du eller? jag blev tokförbannad, var ju lagom kul att höra det en månad efter jag sökt bidraget.



ska vi inte gå ut och gå ikväll?

var ett tag sedan nu ;P

2008-09-20 @ 14:21:57
URL: http://helly.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0