Onsda

Tja!

Sitter här och kollar runt på lite bloggar =P Ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar i lugn och ro. Ska på ett möte 1 så jag måste åka vid halv 1. Så jag har lite tid på mig =P

Har börjat läsa en ny bok. Älskar böcker =P Fast det gjorde jag inte från början. När jag bodde i Göteborg så läste jag typ aldrig böcker men när jag flyttade hit upp så började jag me det och sen va jag fast. Finns ju inte så mycket att göra i den här hålan, så det bästa att roa sig me va ju att läsa =P Man vart ju lite chockad när man kommer från gbg flyttar hit upp och då va det knappt några ute efter 6. Då började man ju fundera på vart fan man hade hamnat. Man är ju van att det nästan alltid fanns nån ute liksom och så kommer man hit där det knappt fanns en käft ute på kvällen. Här kommer då inte jag stanna i all evighet iaf =P

Nee nu blir det duschen =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas du får en bra dag :)

2008-09-17 @ 12:21:04
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Stina

Hejsan Michelle!

Hur är läget?

Vad gör du nu och var bor du? :)

kram Stina!

2008-09-17 @ 13:16:18
URL: http://solofsson.bloggproffs.se
Postat av: isabella

du borde flytta ner till göteborg igen. eller följa med mig ut o resa i världen! :)

2008-09-17 @ 13:28:22
Postat av: helly

jaa, åååk med mig till göteborg ;P

2008-09-17 @ 16:16:52
URL: http://hellyhs.blogg.se/
Postat av: Michelle

svar till Iza: Ja jag skulle lätt flytta ner om jag hittade ett jobb där =P Ut och resa skulle ju va hur kul som helst =)

2008-09-17 @ 16:46:54
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: iza

ja men bara flytta ner och börja leta jobb ;) visst är det jobbigt men inte omöjligt. och gillar du det inte flyttar du bara tillbaka. vad har du att förlora liksom. man får ta lite chanser ibland ;)



bara åk med vettu :) jag ska resa ööverallt. spara, spara o sen resa. australien och asien lockar mycket just nu.

eller häng med på mig o mina kompisar på våran framtida roadtrip i usa. kanske nästa sommar om jag inte är någon annanstans.

2008-09-18 @ 16:56:32
Postat av: Michelle

svar till Iza: Jag vet inte om jag skulle våga det, hade jag haft pengar hade jag kunnat gjort det så man kan betala hyra och så men det är ju inte så skoj om man står där utan pengar =P



Det skulle va as skoj =P Får börja spara nu ;) Roadtrip i usa låter ju hur kul som helst =P Har velat åka dit jätte länge =P

2008-09-18 @ 17:10:36
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: iza

du kan alltid söka jobba och kolla lägenheter hemifrån och spara ihop en månadslön. sen bo hos en kompis eller nått första dagarna, veckorna, månaden.



as bra :D skit kul skulle det vara. jag var i chicago 3 månader i sommras som au pair. var riktigt kul att komma iväg och verkligen se USA på ritigt.

men att bo hos en annan familj blir lätt lite jobbigt efter ett tag. så jag vill resa runt jsälv på mina villkor och verkligen se heela usa. speciellt kalifornien :)

2008-09-19 @ 06:50:17
Postat av: Michelle

svar till Iza: Ja det skulle man ju kunna, fast då måste jag ha nån som jag skulle kunna bo hos också och att det inte gör nånting om jag kanske måste bo där ett tag.



Ja verkligen =P Fasiken va roligt =) Ja det kan jag förstå. Resa runt själv är ju verkligen det bästa, finns så många ställen som jag vill åka till i USA. Åh dit vill jag också =)

2008-09-19 @ 12:24:08
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: iza

hade jag haft egen lägenhet så hade du lätt kunnat stanna där hur länge du velat. men nu envisas jag med att inte fixa någon för att jag inte vill binda upp mig. vill verkligen bara ut resa. redan i vår.och är det bra onödigt med en lägenhet. dessutom kan man spara bättre när man bor hemma :P

2008-09-19 @ 17:49:51
Postat av: Michelle

svar till Iza: Ja det är så jag också tänker =P Jag hoppas på att jag kan hitta ett jobb här så jag kan bo hemma, för då kan jag ju spara ihop en massa pengar att resa för och även sen fixa lägenhet som man kan köpa grejer till =P

2008-09-19 @ 18:02:27
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0