Paket

Tjena!

Fick hem min vinst idag, ljusen som jag vann hos Linda =P Dom luktar gott och så är dom ju så söta så jag vet inte om jag vill tända dom ens =P Tror nästan att jag vill ha dom som små fina prydnader, som står och luktar gott ;P
Fick även hem en ny yoga film som jag ska testa sen =P




Va till fränsta idag me mami. Fick ju åka till banken igen eftersom det strulade för mig igår. Fick iaf nya papper, så jag fixade en ny e-legitimation idag. Först fungerade inte det heller och jag höll på att flyga i taket. Men sen efter typ 2 timmar så fungerade den här som tur va =P Så nu har jag betalat Anna som jag har beställt 2 Today I'm wearing this linnen ifrån =P Hon är så otroligt duktig och alla tröjor hon gör är hur fina som helst! =D Ska beställa mer ifrån henne sen men det får bli senare typ nästa månad eller nåt =P Jag tycker att ni ska ta och kolla in hennes blogg där hon visar alla tröjor som man kan köpa =)

Vi va in till erikshjälpen också. Jag kollade som vanligt efter böcker och jag hittade 16 stycken ;P Jag är en boknörd, jag vet =P Men det är ju så roligt att läsa =) Och så hitta jag en jätte söt nalle sparbössa också =) Och allt de gick på 50 :- =P Va tydligen 50% på allt den här veckan så till och me där sparade man lite pengar =P Hade gått på 100 kronor i vanliga fall. Nu har jag iaf massa nya böcker som jag kan läsa.

Ska gå och städa klart mitt rum nu, måste även tvätta ena mattan.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du gillade vinsten :O)

Ha en trevlig kväll.

2008-09-30 @ 17:30:32
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: a RR a

Vad tycker du om hedersmord? Svara i min blogg!

2008-09-30 @ 17:36:34
URL: http://justbeingtrue.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh så söta :)

2008-09-30 @ 22:15:57
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0