Promenad

Sitter här i sägen och läser massa blogg inlägg. Har 353 st på bloggkoll som jag inte har läst =P Hmm, dags att börja beta av dom nu för det är lite irriterande att ha så många =P Knarpus ligger bredvid mig också, han snarkar som fan den lilla go plutten ;P

Va ute och gick på en promenad me Mimmi & Helene förut =P Den här gången ville Mimmi gå iaf, för annars brukar man få släpa me na en bit för hon hatar att gå när det är kallt och så. Hon vill bara in och lägga sig i soffan och sova igen ;P Men nu gick hon utan problem. Väldigt kallt va det, det gillar jag inte. Hatar kyla, vinter, snö, ja allt sånt där skit när det är kallt. Ändå är jag född i november. Nee fy satan, finns inge värre än vintern.

Ska fortsätta läsa massa inlägg nu, ska nog hämta nånting att käka också =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0