So You Think You Can Dance

Har precis kollat på So You Think You Can Dance =P Satan va bra alla va idag! Dom är ju så himla duktiga så man blir ju grön av avundsjuka ;P Skulle också vilja kunna dansa som dom gör =P En favorit idag va när Mark & Courtney gjorde sitt jazz nummer, det va jätte bra ;) Va även lite roligt att Mark gjorde sitt solo till en Robyn låt =P Det är inte ofta nån dansar till en svensk där ;P



Innan det så kollade jag på Maria Wern - Främmande fågel. En bra serie, synd bara att den kort bara 4 avsnitt. Men skulle den va längre så skulle den ju bli för utdragen. Men bra är den iaf =P

Nee nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag hoppa i säng =P

Good night, sleep tight!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0