Tisda

Tjena!

Sov till halv 1 idag. Så länge brukar ju inte jag sova, men det va väldigt skönt eftersom jag inte har sovit speciellt mycket på 2 nätter. Det va ju bara tur att det inte va nån hemma för annars hade jag inte kunnat sova så länge. Hade kunnat sova längre om inte mami hade kommit hem och väckt mig =P Hon ville att jag skulle följa me till fränsta när hon skulle fixa lite saker. Så det va ju bara att kliva upp och följa me ;P Lika bra annars hade jag ju legat i sängen hela dan =P

Nu sitter jag här och passar Isak. Mami och dom andra har dragit upp till magdbyn för att fixa lite där.

Tidningen fick reda på våran anmälan fort. Mami ringde polisen igår och idag stod det i tidningen. Men som vanligt så skriver dom ju alltid nånting fel, är det så svårt att ta reda på rätt fakta eller? Tydligen.

Ska kolla lite på Christine nu =P




Kommentarer
Postat av: helly

vilken sovare du är ;P

2008-09-10 @ 14:30:57
URL: http://hellyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0