Torsda

Hejsan!

Sitter här i soffan och degar. Är lite trött för man får ju aldrig sova här hemma för alla ska ju gapa som idioter på morronen. Jag ställer klockan på 9 då jag har kollat på So You Think You Can Dan Dance eftersom det slutar sent. Men det går ju inte här hemma utan man ska ju bli väckt av dom andra som går upp tidigare bara för att dom aldrig kan hålla käften.

Isak sitter här bredvid mig och kollar på Tarzan. Mami ligger och sover, vilket hon behöver. Jag ska ta och fixa nånting att äta om en stund och fortsätta läsa lite =P Sen måste jag börja me mitt cv och pb som dagisarna ska få och som jag ska skicka in till Tina imorron så hon får titta på det.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha men skojar du? jag blir ju galen.

jag vill ju ha pengar NU. fan gått en månad.

2008-09-18 @ 13:38:21
URL: http://helly.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0