Vilken dag

Tjena!

Jag, mami, Cassandra & Isak åkte till stan idag. Kan ju säga att det va lite jobbigt för Isak är ju inte alltid den lugnaste eller speciellt tyst för den delen. Först gick vi runt på IKEA. Efter ett tag så ville ha bara sitta vid dom där barn grejerna, sen vart han helt tokig och bara skrek (jag hörde han fast jag va jätte långt ifrån dom) att vi skulle hitta ut =P Så då va det ju bara att skynda på lite. Jag vet iaf vart jag ska köpa massa jul grejer, på IKEA =P Dom hade ju massa fina grejer där nu, så jag bara måste köpa en massa sen ;P Har bestämt att jag ska ha en egen gran i mitt rum ;) Och massa julpynt, snacka om mysigt =) Det älskar jag me julen, men den här kylan och snön klarar jag mig utan. PÅ julafton kan det få vara snö men sen ska det bort =P

Sen drog mami & Isak bort till barnens hus och jag å Cassandra gick runt i lite affärer. Jag har börjat fixa lite julklappar. Till mina små systrar ska jag fixa goodiebags åt =P Nånting nytt och roligare en vanligt =P Har en hel del grejer kvar som jag ska fixa till de. Sen va jag ska hitta på till dom andra är frågan.

Fick passa Isak ett tag när mami & Cassandra skulle gå och kolla på en jacka. Åh herregud säger jag bara. Först skulle han så på kanten till rabatten, sen skulle han hoppa från en bänk och andra saker. Sen kuta han in och då sa jag att vi skulle gå och sätta oss i fåtöljerna, ja men då satte han sig, hoppa bort och satte sig i en annan och se såg han rulltrappan. Ner och upp sen sprang han iväg igen (man får kuta som en galning efter han) sen åkte vi ner för en annan rulltrappa och sen efter en stund så ringde mami och sa att dom va klara. Då fick jag bära han enda bort till bilen och det va svettigt. Sen handlade jag och mami massa käk.

Kom hem vid 6. Tog 1 timme typ att packa upp, ställa in och ändra om lite saker i skafferiet. Sen vid 7 så va det ju patrullmöte och en polis va där och prata om droger och va vi får gö och så. Det va bra, men jag blir så irriterad på vissa människor som inte fattar nåntig, säger emot sig själva och all jävla skit dom säger, ljuger gör vissa. Jag blir så förbannad.

Sjukt ont i knät har jag också. Men men va kan man göra, ingenting. För till läkare här kan man ju inte gå till så.

Köpte en ny kudde idag =P Satan va skönt det ska bli att sova på en riktig kudde ;P Dom jag har, har blivit sådär platta och omysiga. Ska köpa fler kuddar sen. Köpte lite mer saker, men allt kan jag inte visa här eftersom mina syskon tittar ju in här ibland =P Får se om jag lägger ut nån bild imorron orkar inte fixa det nu.

Gud va mycket text det vart nu, ska ta och sluta. Ska ta och göra mig i ordning och sen ska jag sova! Är hur trött som helst.

Sleep tight!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0