Yoga & Meditation

Fick hem 2 filmer idag, en me yoga och en me meditation. Hade för mig att det skulle vara pilates och inte meditation som man skulle få men skitsamma. När man bor här hemma me 2 syskon som är helt galna, då kan man behöva gö nånting som lugnar ner än. Det bästa hade ju varit om jag hade haft en boxningssäck som jag hade kunnat avreagera mig på, för det hade varit mycket bättre. Men men, får nöja mig me andra saker som kan göra mig lugn så att jag inte flyger på Kim & Cassandra. Dom är störst och värst. Isak är en liten ängel jämfört me dom, och jag tycker att han kan vara as jobbig. Men det är ingenting mot va dom här är. Fy fan säger jag bara..

Ska ta och kolla in filmerna nu =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0