Åka till Isa

Hejsan!

Jag kom hem runt halv 6. Jag slutade egentligen halv 5, fick jobba idag igen. Men jag och Linda satt ju och snackade så det drog ut på tiden ;P Men det blir ju så när man har grejer att prata om =P

Idag så har jag spelat lite kort med några av ungarna, varit ute en stund med dom och sen så fick dom träffa en påskhöna ;P Och så fick dom ha disco med klass 1-2 =P Väldigt roligt måste jag säga ;P Jag sprang runt och va en paparazzi, knäppte kort på alla ;P Ska bli skoj att se dom på datan sen =P Sen på fritids så hade vi typ 9 ungar. Vi va inne idag och påskpysslade igen =P Hmm, nu kom jag ju på att jag glömde min lilla påskkyckling på fritids. Aja jag får la ta hem han på tisda då ;P Käkat godis har vi gjort också för dom hade fixat en skål med massa godis som va till fritids, så ungarna va ju gla ;)

Nee nu ska jag ta och byta om och sen åka till Isa. Blir ingen ridning idag heller för det regnar och så =( Inte roligt alls men i morgon skulle det bli bättre väder så då ska jag rida =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0