En lång ridtur

Tjena!

Kom hem för en liten stund sen. Jag drog till Linda innan 12 nån gång. Idag red vi iväg på en längre ridtur för att kunna klättra lite med hästarna. Väldigt bra träning för dom och jag skulle själv vilja gå upp för den där backen, måste ju vara bra träning för en själv också ;P Dock utan all snö som fortfarande fanns kvar där.

Isa va hur lugn och fin som helst idag. Hon blir inte stressad eller nervös när hon går på en ny väg, utan lunkar bara på som vanligt =P Vissa hästar kan ju bli lite stressade och så när dom får gå på nya vägar och det är inte alltid så roligt. Men Isa va helt lugn, hon bryr sig ju inte ens om bilarna. Då va det Bitter istället som fjantade på =P

Va en riktig härlig ridtur men efter ett tag så får jag så ont i knät och det är lite jobbigt. Vi va la ute i 3 timmar skulle jag tro, så det är ju inte konstigt att man fick ont.

Nu ska jag lägga mig och kolla på One Tree Hill =P Behöver vila hövet och knät en stund.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0