Freda

God morgon!

Äntligen är det freda! =P Det ska bli så skönt att vara ledig 2 dar ;P Skulle ju vara skönt om man fick gå hem tidigare idag också för jag är ju alltid där till 4. Ser iaf ut att bli bra väder idag ;P

Igår va jag så trött så det va inte klokt. Jag kom hem strax efter 9 från Isa och jag slockna efter 10 nån gång. Jag åkte dit så jag va där vid halv 6, fixade till Isa och sen tog jag Bitter också, tog bort massa hår från han för han fäller ju som faan =P Sen kom Linda hem och så fixade vi hästarna och red ner till plan och tränade lite där. Jag tränade på att få na att stå stilla, vilket hon är såå mycket duktigare nu till skillnad från när hon kom, då stod hon ju inte ens still när jag skulle hoppa upp på na men det gör hon nu =) Sen har vi tränat på att gå rakt för hon är rätt vinglig, och så har vi jobbat en del på volt så hon får ställa och böja på kroppen för hon vill helst gå rakt hela tiden med hövet högt. Det har jag också jobbat lite på, att få henne att sänka hövet och försöka gå med det där. För dom är ju inte speciellt avslappnade när dom går runt med hövet högt hela tiden.

Nee nu måste jag göra mig i ordning så jag kommer iväg nån gång sen =P

Ha en bra dag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0