Grattis pappa!

Ja idag fyller ju pappa år, hela 46 år =P Han börjar närma sig 50 ;P Jag hann bara vara hos han en liten stund innan dom skulle åka iväg. Va ju lite typiskt men jag får åka dit nån kväll istället.

Gick iaf jätte bra med Isa =) Hon va lite skakig i början men när hon kom in i den lilla hagen som hon får stå i tills i morgon så börja hon käka direkt och va jätte lugn så då va det ingen fara =P Bitter stod och kolla  på na jätte länge =) Den lilla sötnosen. Jag hoppas att det kommer gå bra i morgon när vi ska släppa ihop dom, men det tror jag nog att det kommer =P

Ska strax åka iväg till Linda igen =P Har ingen större lust att sitta hemma nu när Isa har kommit ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0