Hejsan

Kom hem strax efter 4. Sitter just nu och kollar på Gilmore Girls och ska käka lite ;P Ska åka till Isa om en stund. Som tur är så snöar det inte nu och jag hoppas att det inte börjar heller.


Idag har vi inte haft många barn heller, 9 st =P Så det har varit en lugn och rolig da =P Vi va upp och badade med dom, och det tycker dom ju alltid är lika roligt ;) Jag kan ju bara tänka mig hur roligt dom kommer ha det nästa vecka när vi ska till paradisbadet ;P

Aja, nu måste jag käka lite så jag kan åka till Isa nån gång =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

fråga till dig,

hur mycket köpte du din bil för?

och hur mycket drar den i bensin?

2009-04-16 @ 17:11:49
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0