Hemma igen

Tjena!

Kom hem strax innan 6. Jobbade ju till halv 6 idag så det vart en långdag. Har precis ätit och jag sitter och funderar på om jag ska rida idag eller inte. Det är riktigt grått och tråkigt, blåser en hel del så man blir helt genom frusen och så regnar det lite då och då. Så det känns ju inte så skoj att rida nu direkt. Och Isa är ju rakad och lite frusen av sig så det känns ju inte så roligt att låta na gå utan nåt täcke nu. Det va ju svin kallt igår när jag red, inget härligt väder då inte och det känns som om det är lite kallare idag =/ Så jag kanske ska skita i att rida idag och gö det i morgon istället och jag hoppas att det blir bättre väder då. Det behöver ju iallafall inte blåsa för man blir ju så satans kall då och sen får man aldrig upp värmen. Jag åker nog dit snart och bara goar lite me na och ger na lite mat =P

Den här dan har varit bra =P Det vart väldigt lugnt på slutet för jag hade bara 4 barn kvar när jag va själv, väldigt skönt ;P På fritids så va jag ute en stund med några ungar, sen va jag inne och hjälpte några när dom gjorde lite påskpyssel. Städade lite och så innan jag åkte hem. På förskolan så har vi haft musik, jag har spelat kort med några ungar och sen så har dom haft bad också. Det är la typ det vi har gjort idag ;P

Nee nu ska jag ta och fixa lite här och sen åka bort till Isa =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0