Hemma igen

Hej!

Kom hem strax efter 4. Har käkat lite, satt igång diskmaskinen och diskat det som inte fick plats och så. Och nu sitter jag och läser lite bloggar =P

Det är så underbart väder idag =P Lite blåsigt bara men det är iaf strålande sol och blå himmel ;) Sitter man där det inte blåser så är det super skönt =P

Idag har jag jobbat för ena fröken på förskolan =P Ska göra det i morgon också, så roligt när man får jobba =P Jag behöver ju verkligen penggarna så det är ju bara roligt när man får jobba =P För det är ju inte speciellt lätt att hitta ett jobb så jag är väldigt glad när jag får jobba.

Idag har vi la inte gjort sådär jätte mycket. Barnen har fått jobba lite, jag har spelat kort med några, vi har knäppt kort och så. Sen på fritids så har vi varit ute hela tiden eftersom det är så fint väder =)

Ska snart städa lite, sen måste jag ringa hon som ska sko Isa igen, och sen ska jag åka till lill gumman =P Finns risk för att hon kommer få stå en hel del den här veckan, beror lite på när hon som ska sko na kan komma. Det va ju lite surt att hon skulle trampa av sig en sko men det är ju inte mycket att göra åt.

Nee nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar innan jag ska städa =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0