Hemma igen

Tjena!

Kom hem strax efter 4 nån gång. Mami skulle på utvecklingssamtal idag och jag kände att ajg inte orkar sitta där och vänta så jag skippa träningen idag. Jag hade tänkt träna lite hemma sen istället. Har en del saker som jag hade tänkt göra idag och som jag ska börja me om en stund.

Idag har vi.. ja vad har vi gjort idag egentligen? I morse så fick ungarna gissa vilka teckningar som hörde till vem. Deras föräldrar, syskon och andra släktingar ritade några teckningar igår när dom hade öppet hus, som dom skulle få gissa vem som hade gjort den och så idag =P Det tyckte dom va rätt skoj ;P Sen har jag spelat memory och uno med några av barnen, vi har varit ute och så har dom haft bad. Och på fritids så va vi ute hela tiden för nu är det jätte fint väder och rätt varmt =) Riktigt härligt och det skulle vara så skööönt om det höll i sig nu ;P

Det har blivit riktigt varmt i mitt rum nu också, för så fort solen ligger på så blir det as varmt. Så nu har jag fönstret öppet för första gången i år och Knarpan sprang dit och satte sig på en gång =P Men jag misstänker att han inte sitter kvar där nu för han lär ha hoppat ut =P


Hungrig är jag också, ändå har jag käkat, fil med jordgubbar (massa jordgubbar), linfrön (linser tänkte jag skriva) och flingor 2 gånger men idag så vart jag inte mätt på det och jag som bara brukar äta 1 gång. Får ta och fixa nånting mer att käka då, några avokadomackor kanske ;P Ja det ska jag fixa nu ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0