Lörda

Godmorgon! =)

Idag vaknade jag halv 7. När jag såg va klockan va så tvingade jag mig själv att somna om för jag ville inte kliva upp halv 7 en lörda =P Jag lyckades somna om och vaknade 8 för då kunde jag verkligen inte sova längre. Det är så jobbigt när det är ljust tidigt för jag kan inte sova då och ingen rullgardin har jag heller för det är inte så lätt att hitta några som passar våra fönster. Jag får helt enkelt leta efter en sån där bra ögonmask som sitter bra för den jag har nu åker ju bara av. Då är det ju lättare att sova när det är mörkt.

Nu ska jag gå ut och sätta på mitt skattemärke på bilen som jag alltid glömmer att göra. Ska la åka till stan vid 10 eller nåt. Jag måste tvätta håret och lite grejer också och det är lika bra att jag börjar med det nu ;P

Ha en bra dag!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0