Månda

God morgon! =)

Idag ser det ut att kunna bli riktigt härligt väder =P Det är halvbra väder nu och jag hoppas att alla molnen försvinner så solen får komma fram helt =P

Igår så åkte jag ju till Linda & Isa igen =P Det är väldigt skönt att hon är så lugn som hon är. Erica kom dit en sväng också med sin lilla söta vovve =) Hon hälsade på hästarna, vi snacka ett tag. Vi satte upp min tränshängare och så fixade jag iordning med alla grejerna. Och sen gick vi en sväng med Isa så hon skulle få röra lite på sig. Hon står ju i sjukhagen eftersom vi inte vill att hon ska träffa Mille eftersom han ändå ska åka idag. Väldigt onödigt och så kan ju han vara rätt bitchig och det är ju onödigt om nåt skulle hända. Så idag ska vi släppa ihop henne och Bitter =P Jag hoppas att det går bra. Hon va iaf väldigt lugn när vi gick me na. Hon bara kolla sig omkring och så, inge mer med de =P Känns väldigt skönt att hon är så lugn hela tiden. Hade ju varit lite jobbigare om hon hade varit stressad och så.

Nee nu måste jag gö mig i ordning så jag inte kommer försent =P

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0